Fullmoon!

Vi har precis stigit av farjan fran koh phangan till koh tao, har ska vi spendera nagra dar me att dyka :D jag har precis skrivit in mig for att ta mitt dykcert som tar fyra dar, sa det ska bli valdigt kul! Min kompis Tove utbildar sig till divemaster har, sa hon kommer vara med och lara mig alla dagarna, kul!!

Vara dagar pa koh phangan var valdigt valdigt roliga! Det heal borjade med en helvetsmarch fran piren till hotellet vi skulle bo pa, och backpackers som vi ar tyckte vi att taxin var for dyr, sa vi tantkle at en liten promenad dit istallet. Det var ju bara nagra centimeter pa kartan tankte vi och vangde ner pa stranden for att borja spatsera... En och en halv timme senare hade vi vandrat over stock och sten, passerat ett tiotal manliga nudister som garna visade upp sina agodelar stolt och vi var droppande svettiga! men till slut hittade vi iaf dit, och det var verkligen ett paradishotell med sma bungalows precis vid var alldeles egna privata strand och de hade det godaste fruktshakarna nansin, yummie! pa kvallarna motte vi upp med ett stort blackangang och festade tillsammans, sjukt kul!

I fredags blev det dags for fullmoonparty, ca. 20000 manniskor som smalas pa en strand och dansar till skon musik. Det har var den roligaste festen nansin, vi stod fortfarande och dansade nar solen gick upp! Kommer aldrig glomma denna galna kvall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0