Melbourne & great ocean road!

Nu har mtit resande antligen borjat, som jag har langtat efter att se mer att detta underbara land! Separationen fran familjen kandes inte alls jobbig, det kandes bara helt ratt att aka precis nu. Sa nu befinner jag mig i st kilda, ett av melbournes allra mysigaste och finaste omraden. Vi bor ett stenkast fran stranden och forsta kvallen gick vi ner tillsammans och kikade pa nar solen gick ner i horisonten, saaaaa himla vackert! Har delar jag och jennifer rum med atta stycken andra, mest folk fran tyskland och england. I sondags morse lag jag och snusade som skonast i sangen nar nagon plotsligt vacker mig genom att banka pa dorren. Jag inser att det ar jag som ar narmast och hasar mig for att oppna, och nar dorren oppnas ser jag min alskade Kajza sta dar med ett leende pa lapparna! Ett riktigt kart aterseende blev det! Aven Evelina och jennifers pojkvan micke har hakat pa oss och det kanns superkul att vara nagra fler :) Vi lyckades aven tajma melbourne me mina nyfunna vanner  Elin och Lina sa vi ar faktiskt nio stycken har som festar och har kul!

Igar akte vi allihoppa pa en heldagsutflykt till great ocean road, en vag som slingrar sig langs kustens strander och haftiga klippor! Vi fick klappa vilda koalor, promenerade i en regnskog och tittade pa de kanda 12apostlarna, vilka vi insag var identiska med gotalands raukar och darfor inte sadar superexotiska!
image76

image77


 image75

Kommentarer
Postat av: Mamma

Världens vackraste på världens härligaste bilder !
Njut till 1000 vi har snöslask. Vi längtar !

2008-01-08 @ 14:04:49
Postat av: Mimmi

Å vad härligt ni ser ut att ha det!Vad roligt att ni är så många!Love you Emma!Puss

2008-01-09 @ 10:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0