bye bye Australia

Ikvall aker vi till Thailand och vi ar supertaggade pa tt komma till solsken, god billig mat och massage :D vi har haft tva hektiska men superroliga veckor sen vi va i brisbane. Forst blev det ett aterbesok i Byron bay, och vi stotte pa diverse hasselbymanniskor och gamla bekanta som vi hade jattekul tillsammans med, vi hade hur mycket som hellst att prata om ocksa sa d var valdigt kul! Det ar sa skumt att man ar sa langt hemifran och anda dansar man in i folk man inte traffat pa flera manader. Vi fick antligen nagra dagars solsken i byron sa pa dagarna lag vi pa stranden och slappade och akte boggiebord i vagorna :) 

Nar vi kom till sydney mottes vi av sporegn och vajre sekund sen dess har det fortsatt regna, men vi ar glada anda! Vi har haft en stor shoppingdag i sydneys secondhandkvarter och fyndat som aldrig forr och jag har vist anna runt i parkerna o vid operahuset tog vi saklart massa kort ocksa :)  onsdags gick vi ut med vara goteborgsvanner som vi rest med ganska mycket har i Australien sa d var roligt! Igarkvall gick vi ut och at med mina gamla aupairbarn o d var saaa kul att traffa mina sma gullungar igen. sen har Anna ordentligt visat mig hur en organiserad backpackervaska ska se ut, min var ganska sa rorig sa ja fick mig en lektion dar! 

Nu maste ja springa o fixa massa saker innan vi aker harifran! ta hand om er darhemma!
tusen pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0