Sjukling i Bangkok

Efter nagra riktigt roliga dykdagar pa Ko tao lyckades ja ta mitt dykcert, och ja ahde turen att hamna i samma dykgrupp som Tove vilket var sjukt kul! Det blev valdigt mycket macarendansande under vattnet nar resten va ganget var superserious :P Ko tao ar varldens mysigaste lilla o, har finns hur manga uteserveringar som hellst som alla ligger langs med stranden och har valdigt billig mat, himalns god ocksa! Vi kollade pa heta thaikillar som gjorde fireshows pa kvallarna och forsokte ragga upp och me de enda orden de kunde saga pa svenska: sov hos mig hahaha! den funkade inte pa oss!

En farja, en buss och ett flyg senare hamnade vi pa smutsiga, avsloppsstinkande khaosan road i bangkok, vilket kanns ganska sa supersnuskigt jamfort m finaste ko tao. det blev nagra intensiva dagar fyllda med buddahtempel, marknader och shoppingcenter och sen blev de dags for Anna att aka hem. kandes jattetrist nar vi vart me varandra varje minut pa dygnet under tva manader. men sen dok Tove upp fran ingenstans sa ja blev inte ensam langre :D Imorn ska vi klappa tama tigrar pa ett tempe!l Nagot trakigt som hant den senaste evckan ar att ja fatt en infektion i ena ogat som ar ganska allvarlig, inget av apotekets mediciner hjalpte sa det blev sjukan for mig i forrigar och nu vill dr thai ha mig dar varje dag tills ogat ar helt bra igen! sa nu droppas de massvis av olika droppar i ogonen pa mig hela dagarna men d kanns som att d blir battre iaf!

Nu kommer ngt valdigt roligt! JAG HAR BOKAT OM MIN HEMRESA TILL DEN 14APRIL, KUL VAAAAAA????
brist pa pengar, langtan efter korvstroganoff med mellanmojlk och saklart alla mina alsklingar gjorde att ja kande att de inte hade vart sa fel att komma hem lite tidigare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0