ensam i storstan...

Sa akte Tove vidare till Malaysia och ensam kvar blev Emma. Tomt. Tystnad. Trakigt. Vem ska nu droppa mina ogondroppar i ogonen? blev den forsta fragan ja stallde mig. Sa nu blir det mycket internetsittande och mycket kringstrosande pa khaosan road. Igarkvall skulle ja testa gatustandens delikata padthai for en sisadar  5kr, men nar ja bestallt min mat tog forsaljerskan sin vagn och borjade springa for fulla liv. HELVETE! tankte ja, men sa latt tankte ja inte ge upp min pad thai, ja laddade mina snabba flipflopps och skenade lika snabbt efter henne. Och till slut stannade hon i ett litet gatuhorn och rabblade sollymiss sollymiss sollymiss sollymiss police take me .  Sa tillslut fick ja min nudelratt o den smakade faktiskt ganska gott for att kosta fem spann o va gjord pa sisadar tre sek.

Imorn glider ja vidare till Kambodja over helgen for att spana in Angkor Wat, ska bli jattekul!

Kommentarer
Postat av: ogondropperska

hej hjartat!
saknar dig redan...hoppas dina ogon mar battre vannen!
idag var vi pa IKEA o at kottbullar, lag i sangar och kopte ballerina o knackebrod!
hur manga dgr ska du vara i malaysia??
puss puss

2008-04-04 @ 15:40:40
URL: http://toveunderytan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0